Obiady FIT

"Ach ważyć te 5 kilogramów mniej” - niejedna (niejeden też!) z nas marzy o tym patrząc codziennie w lustro. Wtedy najczęściej podejmujemy decyzję o rozpoczęciu diety. Spadek wagi w krótkim czasie – to dla tej obietnicy osoby podejmujące próbę odchudzania ulegają pokusie wypróbowania cudownych diet dających szybki efekt. Perspektywa przetrwania kilku lub kilkunastu dni wydaje się łatwiejsza niż zmiana sposobu odżywiania, na którego efekty będzie trzeba poczekać.

Przestrzeganie pewnych zasad diety często nie stanowi problemu, największym wrogiem diety jest...czas, którego w wirze obowiązków i zajęć po prostu nie mamy. I tu z pomocą przychodzi catering dietetyczny. Jest to ciekawe rozwiązanie dla osób, które pragną dbać o swoje zdrowie oraz świadomie kształtować ciało, nie mając przy tym wolnego czasu, który musiałby spędzić nad palnikiem kuchennym własnoręcznie przygotowując sobie posiłki.

Proponujemy obiady fit w postaci zestawów obiadowych lub dań jednogarnkowych.

Przyjmując udział kaloryczny poszczególnych składników posiłku:

      ✔ mięsa/ryby - maks.150kcal
      ✔ ziemniaki/kasze/ryże/makarony - maks. 125kcal
      ✔ surówki i sałatki - maks. 75kcal
      ✔ wartość całego zestawu obiadowego nie przekroczy 400 kcal.

Wybraliśmy zarówno te potrawy, które wydają nam się tradycyjne, typowe dla polskiego domu (ale odchudzone, w wersji dietetycznej) jak również dla urozmaicenia takie, które związane są z kuchnią arabską czy azjatycką.

Dlaczego warto?

  • zawsze smaczny posiłek
  • przygotowany według zaleceń dietetyka
  • przyrządzony wyłącznie ze świeżych artykułów
  • oszczędzasz czas i pieniądze
  • zróżnicowane i zbilansowane posiłki
  • posiłek nie przekracza 400 kcal

Przykładowe menu

DANIE GŁÓWNE DODATKI SURÓWKI
pierś z kurczaka w ziołach ryż brązowy marchewka z jabłkiem
szaszłyki drobiowe ryż paraboiled z kurkumą biała rzodkiew z marchewką
kotlety z białym serem ziemniaki pieczone mizeria z koperkiem
kurczak w soczewicy ziemniaki w marynacie ziołowo-imbirowej sałata z pomidorami
bigos dietetycznie (z kapusty mieszanej z wołowiną) łazanki z kapustą i grzybami pierogi ruskie
chrupiące czosnkowe paluszki drobiowe sałatka ziemniaczano- fasolowa brukselka
kanciaste pulpety czosnkowe kluchy śląskie z sosem szpinakowym pomidory z porem
roladki z suszoną śliwką w winie makaron z warzywami surówka z pora z rodzynkami
pieczarkowe sakiewki z kurczaka penne z porem surówka z pekińskiej z sosem sojowym
kotlety rybne z marchewką kasza pęczak z pieczarkami biała kapusta z pomidorem
ryba w porach w sosie cytrynowo imbirowym kasza gryczana z groszkiem sałatka z chrupiących pieczarek

Zdjęcia posiłków FIT